RainForest Game StudioPuzzelen en trivia
Medieval Quest is a Match-3 Puzzle game infused with RPG mechanics in a fantasy setting. Combine swords, arrows, staffs, and more to defeat enemies and complete challenging quests. Unlock the Archer, the Cleric and the Wizard characters to face and defeat the final Dragon. Slime Color is a platform game that combines precision and puzzles! Control a slime on a journey to unlock colorful doors, needing to open them in the right sequence and at the right time to progress. Test your skills and master each level using your intelligence and reaction time.