M.A.D. Cows and D.U.M.B. Ducks Bundle
They're M.A.D. and D.U.M.B.! Two explosive, action-packed animal games together in a single bundle. The militant cows fight the aliens above while the ducks battle demonic snails below. M.A.D. Cows is an exciting, retro, action platform game. Mow down aliens. Buy better guns. Rescue cows, dogs, raccoons, and more. D.U.M.B. Ducks is an action-filled, retro platform game. Slaughter giant snails. Battle gigantic beasts. Buy better guns. Blow up walls. Collect fat stacks of cash.