Hidden Through Time
Hidden Through Time is a cute game of hide and seek with objects scattered through the wonderful history of our world. Use cryptic hints to discover every secret as you explore the colourful hand drawn levels. Find enough objects to advance to the next stage, and make your way through all four great ages. Still desire more or wish to unleash your creativity? Our editor is available to anyone, allowing you to create your very own levels and share them on our cloud! Here you can also discover, play and rate levels made by other creators from all around the world! So join Clicky on his wondrous adventure in Hidden Through Time!