Escape Academy Deluxe Edition
Geniet van de uitgebreide ervaring van de Escape Academy met de Escape Academy Deluxe Edition! Speel in twintig meesterlijk vormgegeven escaperooms in deze Deluxe Edition-bundel. Bevat: Escape Academy basisgame + Season Pass. Season Pass bevat: Escape from Anti-Escape Island (verkrijgbaar herfst 2022) en Escape from the Past (verkrijgbaar voorjaar 2023). Je bent een kersverse leerling op de Escape Academy, een school voor getalenteerde leerlingen die de ultieme escaperoom-pro willen worden. Speel in tientallen meesterlijk vormgegeven escaperooms die zijn ontworpen door doorgewinterde experts op het gebied van ECHTE escaperooms. Verken de hele Escape Academy in je eentje in een solospel OF met z'n tweeën in een coöpspel. De game is lokaal of online beschikbaar op een gedeeld scherm. Verken de campus van de Escape Academy en maak kennis met de docenten, een kleurrijke cast personages die stuk voor stuk escape-experts zijn. En sommigen hebben geheimen die nog aan het licht moeten komen... Met muziek en geluid van de enige, echte doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon).