Death Match Love Comedy!
Heartfelt confessions - explosive consequences! From the creators of “Raging Loop” comes a wild-ride of a visual novel, full of slapstick comedy, occult experiences, and romance! First year Kei Yagi is about to receive a love confession from not one, but two classmates, when he suddenly explodes! Although this initial incident was an illusion, he discovers that due to a mysterious curse put upon him, the next time he receives a confession of love he will truly explode and die! Why has Kei been cursed, and by whom? As he struggles to solve the mystery with his schoolmates at his side, he must also dodge the overflowing love from the females around him, which seem to have run wild! Can Kei survive or will he give in to his explosive fate?