Cozy Designer
Position furniture and objects however you prefer and create 60 incredibly cozy environments. No right or wrong, the only limit is your imagination! Relaxing gameplay The only rule here is: there are no rules! No right or wrong answer. Decorate the environments however you want, using really simple commands. Feel the atmosphere of each environment and awaken your creativity, while relaxing listening to pleasant music. Wide variety of environments There is a huge variety of environments at your disposal, ranging from a bedroom or office, to a music composition room or themed environments. Each of the 60 levels offers different design possibilities and it is up to you to decide what each environment will look like. Get inspired! Having trouble decorating a space? We help you! Each level has a design suggestion that you can use as a starting point for your own creations. Create your design gallery After decorating each room, you will be directed to photo mode, where you must select the best angle and take a beautiful photo to be part of your design gallery!