Zoo Simulator
In Zoo Simulator, your main task is to run and manage your own zoo. Renew it and take care of all the animals' needs, ensuring them a peaceful life! Will you attract crowds of visitors? Create your own zoo! Renovate your Zoo! In Zoo Simulator, one of your first tasks will be to restore the zoo. You will have to put a lot of effort into cleaning neglected alleys and damaged places for your future animals. To do this, you will be using a lot of tools such as welders and water washers. Remember - hard work can result in a crowd of delighted visitors! Various species of animals There is no Zoo without the animals living in it, right? In our game, you decide which of them will live in your facility. Remember that the more interesting the specimens live in your zoo, the more people will want to see them, which means more income for your business. Sit down to the computer and choose from the most exotic and amazing animals from around the world! Arrange runs for animals Animals from the farthest corners of the world will appear in your zoo, they will also require appropriate living conditions - so you must take care of lairs, hiding places, and plants that will make them happy. There will be a lot of different elements in the game, which you will be able to freely move, position and rotate, thus creating unique zones for animals. Look after them In Zoo Simulator, you also need to take care of the well-being of your animals, which in return will repay you with peace, good health, and activity in their animal run. Feed them, look after them and pay special attention to their safety - animals love to nibble their nose wherever they have a chance to fit it! Thanks to this, animals will be more likely to show themselves to visitors and win their sympathy. Develop your Zoo As you run your business, you will need to develop it as well. There will be more visitors, which means more attractions that will be able to make their time more pleasant. Take care of the right number of public toilets and sanitary facilities, rest areas filled with benches and eating places where they will be able to eat! Also, don't forget to buy interesting new animals. It is extremely important that guests do not want to leave your zoo and will invite their friends.