Trine: Ultimate Collection
Ζήσε την εμπειρία ολόκληρης της σειράς Trine με το Trine: Ultimate Collection. Συνόδεψε τον Αμαντέους τον Μάγο, τον Πόντιους τον Ιππότη και τη Ζόγια την Κλέφτρα σε ένα ταξίδι μέσα σε ένα εγκαταλειμμένο και ερειπωμένο βασίλειο. Ενωμένοι με ένα μυστηριώδες αντικείμενο που ονομάζεται Trine, οι τρεις απρόσμενοι ήρωες χρησιμοποιούν τις μοναδικές τους ικανότητες για να πολεμήσουν τους απέθαντους, να περιηγηθούν σε επικίνδυνα περιβάλλοντα και να λύσουν δύσκολους γρίφους φυσικής, σε μια σειρά από επικίνδυνες αποστολές σε αυτήν τη δημοφιλή σειρά περιπέτειας. Στους πρώτους τρεις τίτλους, οι πρωταγωνιστές ανακαλύπτουν, κατανοούν και προσπαθούν να ελέγξουν τις δυνάμεις που τους χάρισε το Trine. Η νέα προσθήκη στη δημοφιλή σειρά περιπέτειας, το Trine 4: The Nightmare Prince, επιστρέφει στις αγαπημένες ρίζες 2,5D του Trine. Ανακάλυψε τον μυστηριώδη πρίγκιπα Σέλιους, έναν ταραγμένο νεαρό μάγο, του οποίου τα σκοτεινά όνειρα απέκτησαν φυσική υπόσταση για να φέρουν το χάος στον πραγματικό κόσμο. Μόνο οι ήρωες μπορούν να δώσουν μια λύση σε αυτήν την κατάσταση πριν η μαγική αναταραχή του πρίγκιπα καταπιεί τον κόσμο μέσα στις σκιές της. Το Trine 4 ανεβάζει τη σειρά σε νέα ύψη, προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία παιχνιδιού ως τώρα, τόσο στους οπαδούς όσο και στους νέους παίκτες!