The Shadow Warrior Collection
The Shadow Warrior Collection includes both the first Shadow Warrior and Shadow Warrior 2. Shadow Warrior is a bold reimagining of the classic 3D Realms’ shooter from independent developer Flying Wild Hog starring the legendary and quick-witted warrior Lo Wang. Combine the brute force of overwhelming firepower with the elegant precision of a katana to annihilate the merciless armies of the shadow realm in an exhilarating and visually stunning transformation of the classic first-person shooter. Shadow Warrior 2 is the stunning evolution of Flying Wild Hog’s offbeat first-person shooter following the further misadventures of former corporate shogun Lo Wang. Now surviving as a reclusive mercenary on the edge of a corrupted world, the formidable warrior must again wield a devastating combination of guns, blades, magic and wit to strike down the demonic legions overwhelming the world. Battle alongside allies online in four-player co-op or go it alone in spectacular procedurally-generated landscapes to complete daring missions and collect powerful new weapons, armor, and arcane relics of legend.