The Answer Is 42
Yes, 42 is the Answer to the ultimate question! As this is inevitable, don’t fight against it, and decipher the fundamental answer in all levels in this game. - An original soundtrack that provides a relaxing environment to use your logic and math skills. - Don’t panic. You have all the time you need to solve the puzzles with no pressure. - You should find one or more combinations that sum up 42 each, as indicated by the colored pieces. - You start drawing a path from one of the colored pieces, until it sums up 42. - You should use all pieces on the board and cannot repeat or cross paths. - 100 levels of progressing complexity. - Some levels will reveal special pictures. Can you figure them out? Bring your towel and master the secret of Life.