Sleeping Beauty: Hidden Object Game
🌙 Discover What Sleeping Beauty Was Dreaming About We all know that Princess Aurora slept for years until true love’s kiss woke her — but have you ever wondered what she was dreaming about all that time? Now you can step into her dreams and explore a magical world full of colour, mystery, and surprises. Travel through beautiful, hand-painted locations, find hidden objects, and piece together the memories tucked away in her mind. As you explore, you’ll uncover secrets, solve puzzles, and slowly reveal the story behind her long sleep. 🎮 Game Features: 🏰 Explore Dreamy Locations From dreamy forests to enchanted castles, each scene offers something new, including 360° views and fun 3D effects. 💎 Complete Tasks & Earn Magical Rewards Finish challenges and open sparkling treasure chests filled with helpful items and surprises. 🔮 Secrets for Sharp Eyes If you like a challenge, keep a lookout — there are extra secrets hidden for the most observant players. 🧚 Use Hints When You Need Them Stuck on a tricky spot? No worries, hints are there to help you along the way. 🪄 Fairytale Atmosphere Enjoy a calm, magical vibe with beautiful music and a cosy fairytale feel as you play. ✨ Your dream adventure is just beginning. Dive in and see where the magic takes you!