Quadroids
QUADROIDS IS A MIND-TWISTING PUZZLE-PLATFORMER GAME THAT LETS YOU CONTROL 4 SCREENS SIMULTANEOUSLY! SOLVE MORE THAN 100 LEVELS ! Unique gameplay: Control your Quadroids simultaneously on four screens and make your way through more than 100 danger-filled levels. Jump to avoid acid baths, lasers, deadly spikes and other vicious traps, or strategically sacrifice your minions to create new platforming opportunities. Quadroids is simple to play, with just 4 buttons (one for each part of the screen), but can you master the ropes? Solo or multiplayer ? Ask for friends to control one or more screens if you're getting stuck with your own brain... Quadroids will rip your neocortex to shreds. Show that you're the boss and fight your way to the top of the leaderboard!