Phantom Breaker: Battle Grounds Ultimate
"Phantom Breaker: Battle Grounds Ultimate" is a side-scrolling beat'em up with the heart of a fighting game, supporting cross-platform pixel art anime action with up to 8P online multiplayer and all the characters from "Phantom Breaker: Battle Grounds Overdrive"! REVAMPED GAMEPLAY Gameplay has been rebuilt from scratch in Unreal Engine 5, giving smoother gameplay and flashier special attacks. ONLINE CO-OP AND VS MODES Team up with friends in local co-op or challenge up to 8 fighters from around the world with cross-platform online play. PLAY AS THE ENEMY Take on the role of powerful adversaries from the Phantom Breaker: Battle Grounds universe, each with their own distinct combat style and abilities in Arcade Mode. REMASTERED SOUNDTRACK Players can choose an all-new soundtrack composed by all-girl J-rock band The Phantom Breakers or the classic versions from PB:BG or PB:BG Overdrive.