Order Automatica
Order Automatica is a dark tactical roguelite where automated battles are won before they even begin. Build deadly synergies on a small 3x3 ritual grid, position your units carefully, manipulate tiles, and prepare for brutal encounters against demonic enemies. Every move matters. What looks simple quickly becomes a deep game of: - positioning, - timing, - unit merging, - tile effects, - relic combinations, - curses, - and run-breaking synergies. Enemies attack automatically, but victory depends entirely on your planning. One clever setup can trigger devastating chain reactions. One mistake can end an entire run. Experiment with wildly different builds, adapt to unpredictable encounters, and discover strategies that completely change how the game is played. A small board. Endless possibilities. Like chess with demons.