Kattish
Kattish is 2D Puzzle-Platformer Game, Our main character is a very sweet cat, But she has to pass these levels quickly. Are you ready to pass the challenging levels with plain graphics? It's not as easy as it looks. Each section has different mechanics from each other. You need to understand these mechanics and pass the level. You need to analyze the levels well.