Infinite Undiscovery
A sinister force ensnared the moon with chains and fastened them to the surface, bleeding the life from the planet. The enchained lands were transformed into withering wastelands, and their once carefree inhabitants now lived in fear. Behind the world's plight were the Dreadknight and his menacing horde, the Order of Chains.