Curling Multiplayer
Whether you are a curling fan or you want to discover a new sport game, you enjoy playing Curling Live Edition. This Curling Game has been designed to be as close as possible to reality while providing best gameplay. With this game, you'll be able to: -Tune finely stones direction, force and spin -Sweep to influence stone speed and direction -Play Against 3 AI Levels -Play multiplayer locally with friends and family on same device Time to compete!