Ball Rise
Ball Rise is een minimalistische arcade-platformgame die je reflexen op de proef stelt. Bestuur een bal met een simpele tik op het scherm en laat hem van platform naar platform springen terwijl hij steeds hoger klimt. De bal beweegt automatisch van links naar rechts. Je enige uitdaging is om op het juiste moment te tikken om te springen, vallen te voorkomen en de beste route naar de top van het level te vinden. Met bediening via één aanraking, snelle potjes en een makkelijk te leren gameplay is Ball Rise perfect voor liefhebbers van casual games, reflexuitdagingen en platformgames. Klim, spring, time je sprongen perfect en bereik de top. Hoe hoger je klimt, hoe groter de uitdaging. Ball Rise biedt een simpele, snelle en verslavende ervaring, ideaal om op elk moment te spelen. Test je nauwkeurigheid, beheers de sprongen en probeer elk level te voltooien.