Autonauts
Reis door het universum en sticht nederzettingen op onbewoonde planeten. Je doel: werelden in beweging brengen via de kracht van automatisering. Vers uit je ruimteschip moet je hout en steen verzamelen en beginnen met het bouwen van je nederzetting. Maak rudimentaire productievoorwerpen van ontwerpen en bouw langzaam een aantal werkbots om je te helpen met je inspanningen. Leer en vorm hun kunstmatige intelligentie met een visuele programmeertaal en geef ze vervolgens de opdracht om te beginnen met de bouw van je nederzetting. Wees trots als een planeet die jij hebt gevormd de thuisbasis wordt voor een beschaving van werkbots, die je graag gehoorzamen! Breid nog verder uit met de creatie van Folk; wezens die je hulp nodig hebben om te overleven. Ontwikkel je werkbots verder via de introductie van vissen, koken, wonen en kleermaken, en help de Folk een staat van transcendentie te bereiken.