Shing!
Experience the most exciting and immersive beat-em-up combat system ever – become a kickass ninja and slice some demons in style! Join a band of wisecracking warriors in a bloody adventure through the land of mythical monsters and mysterious machines. FEATURES: Play solo or with friends: up to 4 players local and online co-op Experience immersive and intuitive controls: right analog stick controls your weapon giving you instant access to extensive moveset Enjoy gameplay that never gets old: master the multilayered combat, overcome clever enemies and face epic bosses Experiment with freestyle combat system: mix and match combos, switch characters on the fly and turn enemy abilities against them Witness the glory of beat-em-up 2.0!