Rumbral
FIND YOUR PATH IN RUMBRAL You wake up in a dark, mysterious forest with no memory of who you are or why you're there. Move through a world filled with abandoned structures and puzzles, perhaps left behind by others. Survivors? Explorers? Discover strange magenta liquids that reveal secrets of the past… and maybe of yourself. But be careful: you might not be alone in this desolate place. TRAVEL BETWEEN REALITIES Throughout your journey in Rumbral, you'll come across strange magenta puddles that allow you to travel to another reality. Shift between these parallel worlds to influence both and find your way forward. SOLVE MYSTERIOUS PUZZLES The path won’t always be easy: you’ll need to solve different obstacles that stand in your way to keep moving on. DISCOVER HIDDEN COLLECTIBLES Along the way, you'll find special collectible items, some more hidden than others. Gathering them will help you uncover the story of this broken world.