MARVEL MaXimum Collection
Experience every pixelated punch, web-swing, and optic blast across multiple platforms. We haven’t just picked a favorite version—every major console and arcade iteration is included. Whether you grew up with a controller in your hand or a roll of quarters in your pocket, the MARVEL MaXimum Collection is the ultimate tribute to the True Believers. X-Men: The Arcade Game (Arcade): The definitive mutant beat-’em-up returns! Experience the legendary cabinet action with full online multiplayer support for up to 6 players including Rollback Netcode. Choose your favorite X-Men and take on Magneto’s army with the ultimate team-up experience. Captain America and The Avengers (Arcade, MEGA, 8-bit): "I can't move!" Take control of Cap, Iron Man, Hawkeye, and Vision. Experience the cinematic arcade original or the unique platforming spin of the 8-bit version. Spider-Man/Venom: Maximum Carnage (SUPER, MEGA): Based on the iconic comic crossover. Battle through the streets of NYC to the sound of a 16-bit rock soundtrack. Switch between the SUPER version’s rich colors and the MEGA version’s gritty vibe. Venom/Spider-Man: Separation Anxiety (SUPER, MEGA): The symbiote sequel! Team up in 2-player co-op to take on the Life Foundation and Carnage’s offspring. Spider-Man/X-Men: Arcade’s Revenge (SUPER, MEGA, PORTABLE, GEAR): Navigate Arcade’s deadly "Murderworld." This collection includes the handheld versions, offering a fascinating look at Marvel history on the go. Silver Surfer (8-Bit): Test your skills against one of the most infamously challenging shooters ever made. Features one of the greatest soundtracks in 8-bit history. MaXimum Features We’ve added modern bells and whistles to ensure these classics are more playable than ever: ● X-Men: The Arcade Game Online: Online multiplayer for up to 6 players with Rollback Netcode! ● Archives: Dive into a digital archive featuring high-resolution scans of original box art, instruction manuals, and vintage advertisements. ● Music Player: Kick back and listen to the iconic chip-tune scores from every version of every game in the collection. ● Integrated CHEATS menu: Enable Infinite Lives and more in selected games ● Rewind & Save States: Finally conquer the "Deadly Walls" of Silver Surfer or the boss gauntlets of Arcade’s Revenge with the ability to rewind gameplay and save anywhere. ● Display Options: Play with crisp, modern pixels or recreate the Saturday morning experience with CRT and scanline filters.