Let Them Come: Onslaught
Brace yourself for the explosive action of Let Them Come: Onslaught, a fast-paced roguelite shooter where survival means adapting, upgrading, and unleashing devastating firepower. Battle relentless alien swarms across procedurally generated stages, unlocking new weapons and stacking brutal upgrades with every run. Whether you're clearing the screen with flamethrowers, orbital strikes, or Photon Sabers, the power is in your hands. Experiment with different loadouts, refine your strategy, and master the retro-inspired bullet heaven loop. With an original synth-driven soundtrack by Cartridge 87 and escalating waves of enemies, this game will push you to the limit.