Who controls the past controls the future; who controls the present controls the past. Karma: The Dark World is a first-person cinematic psychological thriller set in a dystopian world where the Leviathan Corporation is omnipresent. The year is 1984, the place is East Germany, and things are not quite what they seem. You are Daniel, a Roam Agent for Leviathan’s Thought Bureau, and you have been brought in to investigate actions that have happened in a very specific moment in time. A moment which opens the mind to a world of espionage and betrayal, littered with deep and dark secrets. What is time? A measurement of fleeting events we perceive as they pass, where terrible and joyous experiences fade into memory, obscured by a desire to leave our sadness in the past as we struggle to hold on to our fondest moments as they drift toward nostalgia. Sometimes there is no time for time. But what happens when there is a way to see into those memories? To go back and inhabit those times locked away in the corners of our thoughts, to bring those fleeting moments back to the present? And what happens when a corporation creates a machine to allow them to do this at will to the inhabitants of a city held tight in their grasp? Only time will tell… Are you ready to confront your demons and uncover the truth lurking within the shadows of the mind? Become a Roam Agent: Step into the shoes of Daniel McGovern and use a combination of investigative tools and your own keen intellect to solve puzzles and unravel the truth. Open Your Mind: Dive into the memories of suspects to retrace their steps and piece together your investigations, but be careful - the human psyche is a dangerous place where emotions, will and desire hold power. Discover the Truth: Keep your sanity and wits as you uncover a dark story of love, loss and deception, where nothing is as it seems and every corner brings another twist to unravel. Jaw-dropping Visuals: Explore a meticulously detailed world with stunning visuals and effects all powered by Unreal Engine 5. A Stunning Soundtrack: A specially created OST featuring original songs that draws you into the cinematic world of Karma, created in collaboration with Dolby Atmos.