Dash & Swing
Swing, dash and dodge your way through challenging levels in this addictive platformer game! With intuitive controls and a grappling hook mechanic, you'll guide your character through hazardous obstacles, enemies and spikes. Are you ready to take on the challenge? In Dash & Swing, players must use their acrobatic skills to navigate through a variety of obstacles and enemies to reach the end of each stage. With intuitive controls, you will need to time your moves and master the grappling hook to traverse through the game's various challenges. Whether you're a casual gamer or a platforming enthusiast, this game offers a fun and exciting experience for all ages and skill levels. Lots of Levels - More than 80 Levels with lots of challenges to you for overcome, including secret unlockable levels, will you be able to find all of them? Be your best version - Replay all the levels to beat your best time and unlock achievements, levels and customizable items. Relax and Feel the Rhythm - Dash & Swing is a game for you to forget the day to day problems, and instead focus on the challenging levels while you listen to your favorite kind of music and see how the game reacts to it. Customize your game - In Dash & Swing Players can unlock items to customize their game appearance to improve the gameplay experience, and best of all, all of the items are available to be unlocked through your ability.