Time on Frog Island
Shipwrecked on a strange island! A terrible storm ravages the seas around you, casting your mighty vessel into the perilous rocks of a nearby island. You awake to find your ship in pieces, shipwrecked on a strange island filled with… frogs? A spaghetti network of trades will take you all over this strange island as you seek out materials to fix your boat. You will meet a cast of friendly characters, solve head scratching puzzles, find hidden treasures, and much more as you explore the world of Time on Frog Island. Explore at your own pace: - Make your own path in this island sandbox, you never know what will be around the next corner! - Get to know the froggy locals and help out where you can. - Discover new items by fishing and farming, and concoct simple brews that will change how you traverse the island. - Learn from the frogs and put your new skills to the test around the island. Trade to fix your boat: - Ask around for the items you need, but bear in mind that you might need to do a frog a favor to get what you want. - Solve interesting puzzles to get your hands on required items. - Try not to get too sidetracked by island life! Experiment with everything! - Run faster, jump higher, fall slower, anything is possible if you’re holding the right item. - Discover different ways to complete those crucial trades. - Each object you pick up could end up being the key to something bigger.