Doors: Paradox
Doors: Paradox is a relaxing, diorama puzzle escape game set in a rich world full of magic, head-scratching, and hours of fun! You are accompanied by the outstanding time-travel guide Zula, who takes you through an unexplored portal to a cozy forest, a fertile desert oasis, and...the future!? No matter where you go, the task is simple - solve the puzzles, open the door, and travel to the next exciting location - just don’t get lost, the place is vast and full of ancient secrets.