Idle Devils
Summon your devils to form the ultimate devil squad! Watch your power grow every moment, even when you're away! Are you ready to become the new Devil King? Game Features: + 10 characters, 220 skills, 180 talents, over 400 equipments, and more than 200 equipment affixes. Plus, endless stage challenges that never stop! + Idle Gameplay: Enjoy a laid-back, stress-free experience where the game truly helps you unwind and relax. Even when you're taking a break, your devils will keep fighting, ensuring you continue to grow stronger. + Rich Loot and Equipment System: During battles, every enemy you defeat has a chance to drop equipment. The equipment quality is determined by the stage level and treasure rank, with higher-quality equipment offering more diverse affixes. There’s even a chance to obtain exclusive, rare affixes to supercharge your power in combat!