Lucifer
Please update the game to the latest version first. After installing the DLC, restart the game and complete her story missions to recruit her into your squad. As someone who holds immense power, she possesses profound wisdom and unique ideas. She begins to question God’s decisions and the way everything operates, standing on equal footing with the heavens and even the divine. Lucifer’s skills and abilities are designed around the concept of “Omnipotence.” Her skills and talents are truly one of a kind, offering a highly flexible and diverse set of combinations that allow her to handle any situation.