RedDeerGamesAction & adventure
[Broken Universe - Tower Defense] She's nowhere to be found and he's the only one who can save her. Kaboom! The explosion wrecked the entire universe. One might even say that it's...broken. Roco with the help of ragtag group of scientists needs to protect his ship from incoming attacks. Strategize Help Roco reach his goal and destroy the enemy waves in this unique tower defence game. Your brain is your biggest weapon. Decide where to land and how to fight your way out of enemy's hands. Tons of goodies Block all paths or guide monsters down a long line of fire. Find out which towers and barriers are the best for your unique playstyle. [Cyber Protocol] All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But it’s one hitch… So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad.