Clumsy Rush + Cyber Protocol
Clumsy Rush GRAB THE CROWN AND RUN No more exhausting complicated tutorials, no more half an hour's explaining of gameplay nuances—tell your friend “grab the crown and run” and you will be ready to play. Simple rules allow you to start racing immediately. YOU'RE IN CHARGE Do you prefer to use simpler controls to make the race more dynamic? Or maybe go big and use both legs separately for more laughs? Or... turn all the players into ice cubes or throw in a fake crown? Do you want to play as sumo or Santa Claus? Choose a control, one of 23 race modifications and, most importantly, the craziest skin for your champion! EACH TRACK IS UNIQUE Strategically positioned horde of sheep, twisted whirls or tiny windmills with tornado power - these are just some of the many crazy obstacles that will make a mess in your races. Each track is randomly generated from a pool of 47 unique segments. AND EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run! Cyber Protocol All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But … So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad. What can you expect? ABSORBING GAMEPLAY Fast-paced, difficult and fun. You will need to plan carefully but also often think on your feet. VARIOUS CHALLENGES Each of 100 levels brings a new, original challenge. You will face new setups, obstacles and traps with different mechanics, so don’t feel too confident. DIFFICULT: OVER 9000 Still looking for more adrenaline? Try hacking the system in the arcade mode at an increased pace and with limited lives. You can get your place in the top 20 global ranking of cyber hackers, if you good enough. Wish you survive! COMPETITION If playing with deadly AI is not enough, you always can invite your family and friends. Cyber Protocol supports local challenges for even 4 players, but remember—the title of the best hacker can reach only one. RETRO VIBE Miss retro games style? Don’t worry—we got you covered! Travel back in time to the 80’s by changing Cyber Protocol themes and sounds. BEST 8BITS Just sit, relax and listen to the Cyber Protocol’s Syntwave and 8bit soundtracks. You will deserve it. You will need it.