It's Kooky + Clumsy Rush
It's Kooky The black-and-white doodle art-style images make for a challenging game. Do jellyfish wear shoes? Find characters and objects all over the doodle map that don't actually connect. Hurry up! The clock is ticking. The farther into the forest More levels will be unlocked after collecting the required points. It's going to get harder and harder, because time is chasing and you have more and more silly characters to find. _____________ Clumsy Rush Race through randomly generated tracks, take the crown from your friends and watch how everybody learns the secret art of walking in this sweet party game. The title includes a local mode from 2 to 4 players, two control systems, 23 gameplay modification cards, 27 hero skins and 47 unique track segments. EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!