Terraformers + Revival: Recolonization
Terraformers is an expansive turn-based colony builder and resource management game with roguelike elements. Explore the Red Planet, develop spectacular cities, spread life and terraform the planet with ambitious projects. Set in a post-apoc version of Earth, Revival is a 4x strategy game where the world and its rules can change at key moments, creating a deep and highly replayable experience. Explore a transformed planet, negotiate or conquer new territories and bring the light of civilization to regressing human colonies in order to prepare mankind for war with a despotic entity.