Nom Nom: Cozy Forest Café
Have you ever wanted to escape from the stress of urban life? Nom Nom: Cozy Forest Café is a cozy and relaxing decoration and rhythm game where you manage a café and befriend cute animals. Low stress, non confrontational, relaxing experience. Manage your own cafeteria! Customize your place with furniture, decorations, lamps, wallpaper, and flooring. Take pictures of your favourite corners, dishes, and customers and share them on the café's website. Adorable customers! Forge friendships and learn about their favourite recipes and decorations. Learn new recipes... To the beat! Prepare snacks and drinks, from waffles to sodas, to the rhythm of upbeat tunes and colourful animations. Unleash your creativity! Practice your skills whenever you like. Experiment with new ingredient combinations and sell them in your own vending machine to earn rewards! Use your own custom designs! You can customize different objects, as well as your dishes! Paint signs, posters and even T-shirts for your customers.