Hunting Simulator
Discover your new hunting areas and finish hundreds of objectives alone or with your friends. Explore different environments, track your prey and become a better hunter - there will always be a new hunting adventure awaiting you! – Experience the thrill of hunting with a campaign mode of 111 missions. – Track 37 species each with realistic animal behaviors. Big or small game, predators, waterfowl… – Explore 12 expansive regions based on real hunting areas in Europe and North America. Adapt yourself to the elements as the weather and time of day dynamically change. – Choose from among 17 different firearms (rifles, bows and crossbows) and close to 50 essential accessories. – Improve your shooting skills in the "shooting range" and track all sorts of prey in "free hunt". – Take off on adventure with three friends or with players from around the globe. – A first in the hunting game genre, use of a drone to explore your environment!