Carlos the Taco
¡Buenos días, amigo! I’m Taco Carlos, and I need your help! A gang of skeletons kidnapped my bride right from our wedding. Only you can help me save her! Carlos is a brave taco who never gives up, even when left to die. His goal is revenge, and those skeletons will regret letting him survive! ""Taco Carlos"" is a 2D platformer set in sunny Mexico. Fight enemies, use power-ups like flavor enhancements, and uncover the mystery of the kidnapping. Carlos is armed with ketchup and mustard tubes, as well as a stylish sombrero. Are you ready to help Carlos save his love and bring some spicy Mexican justice to those skeletons? Let’s go, amigo!