BELOW
BELOW presents a vast underworld of ever-shifting labyrinths where deadly monstrosities, cunning traps, and a shadowy presence lurk in every passage. Craft remedies and tools to help you survive the Depths. What lies below? Only the brave will find out. EXPLORE mode offers an accessible adventure, while preserving the mystery and danger of the Isle. SURVIVE mode is for only the hardiest wanderers. Hazards and beasts are at their deadliest; survival requires careful planning and sharp instincts.