Synnergy Circle Gamesالحركة والمغامرة
Game 1: Alpacapaca Dash Alpacapaca Dash is a 2D run and shoot game where you are the last hope of saving the Alpaca World from eternal darkness! Control the last alpaca and run through the world, using your mighty Alpaca Beam to destroy evil your hooves to purify and restore the world to what it once was. Do you have what it takes to save the alpaca goddess? Game 2: Alpacapaca Dash 2 After saving the Alpaca Goddess and vanquishing the eternal darkness, you now have to save the Alpaca World again! Fragments of darkness started appearing, and it's your job to destroy them and ensure peace will remain in the colorful Alpaca World.