7Days Heroes
MAI, a state-of-the-art artificial intelligence, has gone rogue and is turning the entire population into zombies. Only three heroes with special abilities and their faithful dog can stop it. "7 Days Heroes" is a retro-styled 2D platformer in which you control up to 4 different characters, each with their unique abilities. Collect weapons and items with every character and aim for the goal. Enjoy the adventure on 30 stages in all 7 areas!