Tofu Dream (Xbox One)
Tofu Dream is a minimalist and challenging 2D platformer where you control an piece of tofu that wakes up trapped inside a nightmare — a world where everything around it has come to life… and not everything is happy to see it. With agile moves like double jump, dash, and wall sliding, you'll need to master precision and timing to escape the dangers of this psychedelic universe filled with living traps and bizarre creatures.