The MUSYNX
MUSYNX is the next destination of choice for rhythm game fans to rock out and stretch their rhythmic fingers! The simple, organic game mechanics will put players to the test with rhythms and beats like no other. With multiple difficulty levels and a huge range of genres to choose from (pop, classical, trance, vocaloid, R&B, and more). *Now the BGA in game had already been separated with Free DLC, Please download for yourself. Thank you!* Indie rhythm game Musynx is now available on Xbox&Windows Store! Worldwide Composers Unite M2U, Paul Bazooka, Lunatic Sounds, MEMME and more! Unique Visual Themes Various themes are available for each music genre for a unique sensory experience! Classic Game Play Going back to the roots with classic game play systems and mechanics! Real "KEY" Sound System Enhance your playing experience with real Key Sounds! Vocaloid China Official Licensing VC idol Stardust is officially licensed, with famous VC music included! Constant Music Updates Exciting updates are regularly added. Stay tuned with MUSYNX!