Pure Chase 80's
One of the most exciting chase games!!!! PC80's is pure arcade, pure speed, pure adrenaline. Frantic driving, with no time to even blink. You'll feel the essence of arcade racing oozing out of your pores and your adrenaline pumping non-stop. 'Back to the 80s'. Mission: "a car bomb under your feet" -> If you don't want to see chunks of your vehicle flying off, maintain your concentration in the race of your life. Escape to the border as fast as you can, and before the countdown reaches <(00:00)>. Travel through different locations around the world with "no loading times". From the Egyptian desert to the snowy Alps, through cities, the West, caves... and many more locations for you to discover on your adventure. Real-time weather changes. You'll go from day to night and back again, while going full throttle in harsh weather conditions such as fog, rain, snow, thunder, etc. -60hz FR. -Epic & bizzare final. -Retro music from the 80s. -Weather changes in real time. -Physics of vehicle destruction. -Tribute to the classic arcade games. -Unique experience with procedurally generated scenarios. -3 levels of missions including longer routes, new scenarios and challenges. With spectacular skids and an endless number of elements making life very difficult for you, such as armed helicopters, fuel barrels, boats with bombs, destroyer planes, snowmobiles... all with a single purpose: to stop you from reaching your objectives. A tribute to the retro arcade games of the 80's, with a gameplay updated to modern times. If you want to experience something new, get behind the wheel and travel back in time.