Project 13 Bundle
Immerse yourself in the complete Project 13 universe with this special collection. Each game adds a piece to the mystery. Dare to experience the dark trilogy of Project 13 and uncover all the secrets lurking within its halls! -Travel through surreal corridors, explore tension-filled hallways, and come face to face with the unknown. -Sharpen your senses of observation — every scenario demands attention to detail, precision, and nerves of steel. -Experience three narrative styles within the same universe: psychological exploration, high-pressure escape, and strategic surveillance.