Noodlebound (Xbox Series)
Get ready for an action-packed adventure in Noodlebound, a 2D pixel art platformer that combines precise movement with direct and dynamic combat. Take on the role of a ramen samurai on a journey to recover ingredients that have come to life due to a mage’s magic, facing enemies, traps, and bosses across 30 stages full of personality. With abilities such as jumping, dashing, and close-range attacks, every challenge demands quick reflexes and sharp decisions. The levels are intense and engaging, perfect for players who enjoy fast-paced action, challenging combat, and charismatic characters. Explore environments filled with danger, face enemies with unique behaviors, and prove your skill in epic boss battles. In every stage, you will need to observe patterns, act with precision, and master your abilities to progress. Sharpen your blade, keep the rhythm, and fight to restore the balance of flavors.