Liquor Store Simulator
Liquor Store Simulator is a simulation game about developing your own store. You start your business in a small shop that you bought on credit. Buy goods, manage your store, hire staff. Who knows, maybe you will be able to make a real alcohol empire out of a small store. At first, it won’t be easy—you’ll have to work at the checkout yourself, accept deliveries, keep records, and maintain order in the sales area. But hard work and smart decisions will help you turn a modest retail outlet into a thriving store with a wide selection and satisfied customers. Management Purchase goods, arrange retail equipment as you see fit. Draft Beer Feel like a bartender. Pour customers the beer they desire. Staff Management At first, you’ll have to do everything yourself. But as your store grows, you won’t be able to handle it alone. Hire employees for efficient store management. Customization Change the color of walls, ceilings, and floors. Make your store unique and unlike any other.