Hand-Drawn Epic Adventures
Two big adventures with memorable characters, for the price of one! - BROK the InvestiGator: An innovative "Punch & Click" adventure mixed with beat 'em up and RPG elements. In a grim world where animals have replaced mankind, what kind of detective will you be? - Demetrios: A quirky adventure game inspired by classics, packed with humor! Both games are very friendly to newcomers in the genre, with in-game hints, hotspots viewer and accessibility.