Cottonville
Creëer, boer en style jezelf naar succes in Cottonville! Welkom in Cottonville – een gezellige dress-up en farming sim waar creativiteit bloeit en mode wortel schiet! Run je eigen naaiatelier, verbouw essentiële gewassen en maak stijlvolle outfits voor een charmante groep personages. Een frisse start in Cottonville Na het drukke leven van Friglight te hebben verlaten, arriveer je in het rustige Cottonville om een kleine familienaaiwinkel over te nemen. Begin opnieuw, laat je bedrijf groeien en bouw een nieuw leven op—steek voor steek. Personaliseer je personage Druk jezelf uit! Kies uit 18 haarkleuren, 15 kapsels en verschillende oogvormen, monden, wimpers, wenkbrauwen en huidskleuren. Kleed je personage in een breed scala aan outfits die meegroeien met je mode-avontuur. Van landbouw tot mode Teel katoen, linnen en bamboe—en verzamel natuurlijke kleurstoffen uit bloemen om stoffen in 7 levendige kleuren te maken. Maak materialen, ontgrendel nieuwe patronen en ontwerp outfits die jouw unieke stijl weerspiegelen. Run je atelier Beheer je boetiek met meer dan 60 naaipatronen en meer dan 120 kledingvariaties. Luister naar klanten, combineer stoffen en maak outfits die hun persoonlijkheid weerspiegelen—van warme wintertruien tot luchtige zomerkleding. Verbouw gewassen, maak kleding en volg je modedromen—Cottonville wacht op je!