Bag Fight: Starter Pack
This deckbuilding roguelite puts inventory management into the heart of every run. Build a backpack full of weapons, armor, and healing items, carefully arranging your gear to create a setup that can carry you through battle after battle. Unlock new gear, strengthen your build, and discover better ways to use your limited space as you progress. Merge weapons to create stronger versions, fine-tune your loadout, and adapt your backpack for every challenge ahead. Features: - Inventory Management: Move items around to optimize your build! - Merging: Combine items into stronger versions! - Unique Characters: Meet a colorful cast of heroes - Progression: Upgrade your bag and loadout! - Epic Adventures: Explore diverse fantasy worlds - Customization: Equip awesome skins for your heroes and items! - Daily Quests: Log in every day to earn extra resources - Extra Character: Play as Newman and blow enemies away with his unique Blaster! - 2X Game Speed: Speed up the action and jump into battles faster! - Bonus Items: Get 800 chips, 50 hero tokens and 50 gatcha coins Bag Fight: Starter Pack includes: - Bag Fight - Bag Fight: Newman Pack DLC - Bag Fight - Hero Pack Plus Your backpack is your build. Make every slot count.