Afterdream
✦ "Enjoyable with a good sense of story, characters, and some sharp writing, Afterdream keeps its suspense tight amid horror elements that are more fun than horrific." - Gareth Brierley ✦ "In short, this is the best game yet from the developer and one to add to your list." - Vulgar Knight Get lost in a lucid dream, bending the lines between reality and fiction. Utilize the strange camera to navigate through the ghosts' mysterious residence. Find the purpose of your nocturnal visit in a vivid and dreamlike setting. Navigate the obscure location populated by ghosts, and collect items to solve puzzles as you move further through the intriguing story. Look through the lens of your strange camera and photograph highlighted objects to interact with them. USER REVIEWS: ♡ "This game is the result of someone who knows what he can do, using his skills and creativity to the fullest and creating an atmospheric, bizarre and unique journey. 5/5 for me!" ♡ "Awesome game, very well done, exactly what it aims to be! Loved every minute of it!" ♡ "Definitely recommend for anyone interested in a cozy spooky atmosphere."