Trailmakers: Deluxe Edition
If you want to add a bit of whip cream and a cherry to your Trailmakers experience this nudle includes skins, decals, and two DLCs: Airborne: Our most popular expansion to date! In this mission-based campaign you will navigate a brand new Trailmakers-world with deserts, mountains, and beautiful floating islands. The local Chirpo population will grant you increasingly challenging quests as you progress deeper into the dangerous Robot Pirate territory. Blocks Large Cockpit Passenger Seat Airplane Window Large Propeller Rocket Thruster Large Jet Landing Wheels Short Helicopter Blade Long Helicopter Blade Chirpo Trophy (Rewarded for beating the Airborne Campaign) Character Customization Chirpo Head Mechanic (Male and Female) Modern Pilot (Male and Female) Vintage Pirate (Male and Female) Chirpo Outfit Airforce Helmet Vintage Airforce Helmet Sunglasses High Seas: Take to the seas and dive headfirst into a new Trailmakers experience, with our completely revamped physics-based system for weather - the wind and waves in High Seas will challenge your skills like never before! Features A large new map with four new islands to explore 100+ hidden treasures to collect Secret locations to uncover A brand new weather system with wind and wave physics Blocks Blocks Crow’s Nest Mast Outboard Boat Engine Gunpowder Cannon 5x Sail Blocks Ship’s Lantern Singing Parrot Sea Shanty Gramophone Bell Skin Pack: With this skin pack, you will unlock five new skins that can be applied to blocks in Trailmakers to alter their appearance: Stone Chrome Glow Camouflage Wood Decal Action Pack: The Action Pack unlocks four new categories with a total of 50 awesome new decals. The Action Pack is full of everything from signs, bullet holes, racing stripes to aircraft dashboard dials. Give your builds character by adding authentic battle damage, or technical details! 50x decals with bullets holes, burn marks, dashboards, panels, racing stripes, and so so so so much more.